13-04-2018

Marieke Wouda - 5

Holkerweg 17



Mijn naam is Marieke Wouda. Van huis uit heb ik een hoop creativiteit mee gekregen. Schilderen en tekenen heb ik altijd leuk gevonden. Tijdens schilderlessen heb ik geleerd om technieken toe te passen en beter naar kleuren te kijken. Ik werk met acrylverf op doek. Favoriet om te schilderen zijn dieren, waarbij de grootste uitdaging is om de ogen goed te krijgen, omdat deze het schilderij laten ‘leven’. Ik schilder best gedetailleerd, waardoor het wel even duurt voordat een schilderij af is. Afgelopen tijd experimenteer ik ook met abstract schilderen. Het fijne daarvan is dat er geen duidelijk einddoel is. Daardoor is het een hele vrije manier van werken en het doek ontwikkeld zich gaandeweg.

mariekewouda@gmail.com
www.mariekewouda.exto.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten