13-04-2018

Magda Tomaszewska - 23

Wittenburg 132



Welkom lieve mensen,
De eerste leraar schilderen en beeldhouwen was mijn vader. Lech Boncza-Tomaszewski mijn vader was toen bekende kunstenaar, restaurateur (1942-1994) Warschau-Pl.
Door mijn vader heb ik interesse in de kunst en kunstgeschiedenis gekregen.  Op de Poolse scholen had ik verschillende kunstleraren,  die waren erg  streng.
Sinds 1988 woon ik in Nijkerk,  pas in 2002 is mijn passie beeldhouwen uit albaststeen geworden.
Elke beeld is uniek omdat mineralen kristallen zijn   van nature abstract van vorm en ik maak de realistische blik.
Mijn werken zijn realistisch maar ook fictie, het liefst werk ik met muziek op de achtergrond, dat inspireert mij.

www.flickr.com/photos/mmbonczatom
magda.boncza@gmail.com






Geen opmerkingen:

Een reactie posten