21-03-2012

Joke Feenstra-Keijzer - 9

Tolhuislaan 6


Ik ben Joke Feenstra . Doe voor de vierde keer mee met de Atelierroute. Ik vind het altijd een gezellig gebeuren. Mensen die zomaar in je tuin en kamer komen kijken naar wat jij hebt gemaakt.
Ik schilder al vele jaren, eerst aquarel, later ben ik over gegaan op olie en acrylverf, maar ook zijdeverf gebruik ik. Ik zeg altijd dat ik niet kan kiezen. Ook mijn stijl is heel verschillend. De laatste tien jaar ben ik ook gaan keramieken, dit geeft je ook weer andere mogelijkheden om je creativiteit te uiten. Ik vind het heerlijk om met een bonk klei onder je handen te zien veranderen in een object of vaas en dan de kleur nog, altijd weer een verrassing.
De laatste jaren ben ik ook aan het combineren van materialen, zoals wol vilt en zijde, dit weer verven geeft ook weer een verrassend effect.
Bezig zijn met mijn hoofd en handen, dingen zien ontstaan, of naar je hand kunnen zetten. Het geeft veel kleur aan mijn bestaan.
Ik nodig iedereen uit voor een bezoekje en een gesprek.


jokefeenstra@upcmail.nl





Geen opmerkingen:

Een reactie posten