13-04-2018

Ineke Versteeg - 7

Debijehof 10



Ik heb veel geschilderd en lessen gevolgd op de Nieuwe Academie in Utrecht. Ook ruimtelijk werk kwam daar aan bod waar ik toen niet veel mee heb gedaan. Op een gegeven moment ontdekte ik het medium 'klei'. Schilderen schoof steeds meer naar de achtergrond want keramiek bleek mijn ding te zijn. Nog steeds volg ik lessen op het Kreativiteitscentrum De Brink in Nijkerk bij Truus van Valkengoed om me verder te ontwikkelen. Ik vind het heerlijk om met klei bezig te zijn.
Mijn inspiratiebronnen zijn de gewone dingen om mij heen. Een fietstocht, de natuur, plastic flessen, de stad, architectuur, een foto in de krant, noem maar op. In het opbouwproces geef ik mijn eigen draai aan het onderwerp en laat  me verrassen door wat er spontaan ontstaat.
Ik gebruik heldere kleuren om mijn werk te glazuren. Door meerdere lagen glazuur te gebruiken krijgen de objecten een diepere uitstraling.
U bent van harte welkom om te komen kijken.

Ineke Versteeg
033-2452947
gerrit.en.ineke@hotmail.nl








Geen opmerkingen:

Een reactie posten